logo

Próbavásárlás

Gondolkodott már azon, vevői hogyan élik meg üzletében a vásárlást? A fogyasztók igényeinek és az üzlet kínálatának szakszerű párosítása elengedhetetlen a sikerhez, ezért a kifogástalan tájékoztatás, kiszolgálás és reklamáció kezelés alapvető követelmény a visszatérő vevőkör kialakításánál.

Szolgáltatásunk igénybevételével képet kaphat arról, csak az elvárásainak maradéktalanul megfelelő hatások érik-e vásárlóit. Értékesítésben jártas munkatársaink felmérik a kulcsfontosságú folyamatokat, jelentéseik kiértékelése után pedig megteheti a szükséges lépéseket. A próbavásárlás anonim jellege miatt sokrétűen alkalmazható:

• Általános látogatás keretében alkalmas az eladók hozzáállásának, a kiszolgálás és tájékoztatás minőségének felmérésére.
• Specifikus látogatás esetén felhasználható egy megadott termékcsoportról közölt információk és érvek ellenőrzéséhez, elemzéséhez.
• Reklamáció kezelésekor az üzletpolitika maradéktalan betartásának vizsgálatára.